IMPORTANT! Campanie de rechemare Airbag.

*Prețul afișat este un preț recomandat, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețul efectiv de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț.
Easy Buy
Test Drive
Caută un dealer
Service
Comparator
Noul HR-V e:HEV - Performanta si Eficienta | Honda Trading

IMPORTANT! Campanie de rechemare Airbag.

*Prețul afișat este un preț recomandat, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețul efectiv de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț.
Easy Buy
Test Drive
Caută un dealer
Service
Comparator
Noul HR-V e:HEV - Performanta si Eficienta | Honda Trading

IMPORTANT! Campanie de rechemare Airbag.

*Prețul afișat este un preț recomandat, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețul efectiv de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț.
Easy Buy
Test Drive
Caută un dealer
Service
Comparator
Noul HR-V e:HEV - Performanta si Eficienta | Honda Trading

IMPORTANT! Campanie de rechemare Airbag.

*Prețul afișat este un preț recomandat, nu constituie o ofertă de preț și nu reprezintă prețul efectiv de vânzare. Prețurile efective de vânzare pot fi diferite de prețurile afișate mai sus. Vă rugăm să vă adresați distribuitorilor autorizați Honda pentru a primi o ofertă personalizată de preț.
Easy Buy
Test Drive
Caută un dealer
Service
Comparator

Noul HR-V e:HEV

Performanță eficientă și răspuns imediat

Noul HR-V e:HEV este alimentat de tehnologia avansată a sistemului de propulsie hibrid cu două motoare Honda, oferind un mix de eficiență și performanță receptivă. SUV-ul sub-compact se alătură gamei de modele Honda e:HEV (vehicul electric hybrid) pentru prima dată și reprezintă una dintre etapele finale ale angajamentului brandului de a-și electrifica toate modelele principale europene, până în anul 2022.

Pentru recrearea HR-V, Honda și-a propus să creeze o mașină care să ofere combinația dezirabilă de design remarcabil, eficiență excepțională și ușurință în utilizare. Conceput pentru a satisface nevoile exigente ale consumatorilor moderni, noul model reușește să atingă un echilibru rar între stilul SUV premium și spațiul excepțional, cu dimensiuni compacte și intrări și ieșiri accesibile pentru pasageri. Toate acestea sunt oferite de principiul Honda „Man-Maximum, Machine-Minimum” (M/M), care are la bază convingerea că scopul tehnologiei și al designului este acela de a servi nevoile conducătorului auto și ale pasagerilor.

Exteriorul inspirat de coupé cu stil SUV premium

Prin liniile orientate spre înainte și suprafețele sale netede, noua generatie HR-V e:HEV reflectă filosofia de design a brandului – simplă, curată, modernă – deja observată la celelalte modele recente Honda.

Definit de aceleași concepte cheie de design – funcționalitate și frumusețe – forma compactă inspirată de coupé este pe cât de familiară, pe atât de interesantă, prin atitudinea sa deopotrivă jucăușă, dar încrezătoare, de SUV. Silueta aerodinamică este realizată prin creșterea gărzii la sol cu 10 mm și reducerea înălțimii acoperișului cu 20 mm, comparativ cu modelul precedent. Creșterea dimensiunii roților la 18 inch, standard pe noul HR-V, precum și reducerea părții frontale, consolidează și mai mult atracția robustă a SUV-urilor și oferă rezistența estetică dorită de clienții moderni.

Designul simplu și curat este realizat prin suprafețele netede ale mașinii, cu caracteristici de design exterior încorporate în forma caroseriei. Spre exemplu, farurile, grila unică în culoarea caroseriei și grila inferioară împletită, distinctivă, se integrează perfect cu forma proeminentă orientată spre înainte și cu panourile frontale, oferindu-i un aspect mai cizelat și creând o expresie aerodinamică și îndrăzneață.

Lateralele caroseriei prezintă o estetică contemporană, fină, cu o linie orizontală clară, care se întinde de la stopuri, până la faruri, generând un sentiment de dinamism avansat. Secțiunea frontală proeminentă și stâlpul în formă de A tras înapoi lucrează împreună pentru a crea o capotă lungă, premium, care deplasează vizual, spre spate, volumul habitaclului și accentuează mai departe proporțiile aerodinamice de coupé. Combinația de utilitate și estetică este evidentă în designul simplu și elegant al hayonului, care integrează cu grijă mânerul ușii în panoul posterior tridimensional.

Îmbunătățirile aerodinamice sunt realizate fără a fi nevoie de caracteristici de design inutile, care deseori compromit stilul. Fanta de perdea de aer în bara de protecție frontală, muchia pragului din spate și forma aerodinamică a stopurilor contribuie la reducerea turbulențelor, ajutate de spoilerul lateral din spate, care minimizează turbulența aerului din spatele vehiculului. Efectul astfel rezultat este o stabilitate superioară, precum și o eficiență mai ridicată a combustibilului la viteză mare, fără a renunța la designul aerodinamic.

Design interior și spațiu de top

În interiorul noului HR-V, fiecare element de design este dedicat obținerii senzației de spațiu generos și aerisit, care conectează pasagerii cu lumea exterioară, cu un nivel de confort și utilitate de neegalat în segmentul SUV sub-compact. Textilele contemporane și texturate contribuie la crearea sentimentului premium, prin calitatea materialelor moi la atingere.

Interiorul a fost proiectat punându-se accent pe spațiu și lumină, cu scopul de a accentua senzația de aerisire din cabină. Aceasta este amplificată de un „Sistem de Difuzare a Aerului” unic, în care gurile de aerisire în formă de L sunt poziționate în colțurile superioare ale tabloului de bord. Acest nou sistem rezolvă o discrepanță a configurațiilor tradiționale de aerisire, în care pasagerii se simt adesea incomod din cauza fluxului de aer direct. Sistemul direcționează subtil un flux de aer de-a lungul geamurilor laterale frontale, către acoperiș, creând un vortex de aer lângă și deasupra pasagerilor. Efectul acestor noi guri de aerisire nu atinge direct pasagerii, ci creează un mediu interior confortabil pentru toți.

Sentimentul de conectare cu lumea exterioară începe cu o vizibilitate excelentă, facilitată de mai multe îmbunătățiri. În primul rând, o nouă poziție de condus, care este cu 10 mm mai înaltă decât în cazul modelului anterior. În plus, ferestrele care sunt proiectate să permită pătrunderea a cât mai multă lumină posibil, ajutate de panoul instrumentar orizontal și de linia plată a capotei. Mai mult decât atât, prinderea oglinzilor laterale a fost mutată mai jos, pe ușă, îmbunătățind astfel vizibilitatea în cazul întoarcerilor.

Scaunele față beneficiază de o nouă structură care înlocuiește vechiul sistem pe arcuri și ajută astfel la reducerea oboselii la drum lung. Un confort suplimentar în timpul deplasării este dat de poziționarea comenzilor de bord cât mai aproape posibil de câmpul vizual al șoferului. Bordul neaglomerat și simplu de utilizat contribuie la sentimentul de spațiu generos, cu comenzi audio și de navigație ergonomice care permit o operare sigură și intuitivă.

Platformă

Deși dimensiunile generale ale mașinii sunt similare cu cele ale modelului anterior, noul HR-V oferă spațiu mai mare pentru picioare și umeri. În plus față de creșterea de 35 mm a spațiului pentru picioare, în spate, spătarul banchetei are o înclinare cu două grade mai mare în comparație cu generația anterioară HR-V, permisă de dispunerea centrală a rezervorului și de ambalarea inteligentă a componentelor hibride. Configurația platformei permite Honda să păstreze sistemul exceptional de versatil Magic Seats. Dintr-o singură mișcare, bancheta din spate poate fi reconfigurată în funcție de spațiul de încărcare necesar.

Accesul la încărcare ușoară nu a fost compromis de linia de plafon inspirată de coupé. Ambalarea inteligentă, sistemul Magic Seats, marginea joasă a hayonului, deschiderea hayonului, podeaua plată, funcționează la unison pentru a oferi acest lucru. Spațiul de încărcare rezultat poate găzdui cu ușurință o mare varietate de bagaje și echipamente, în funcție de stilul de viață. De exemplu, două biciclete de munte pentru adulți (cu roțile din față îndepărtate) pot fi încărcate și depozitate cu ușurință. Ușurința la încărcare este sporită de hayonul electric cu funcție de închidere la îndepartarea de mașină* ce oferă funcționalitate crescută față de alte sisteme similare. Funcția de proximitate a cheii smart detectează când cheia se îndepărtează de mașină, pentru a începe să închidă automat portbagajul.

Spațiul de stocare din HR-V este, de asemenea, optimizat. O consolă centrală se află în mijlocul habitaclului, plus un buzunar frontal pentru obiecte mici cu prize de încărcare USB în față și în spate*, în plus față de o zonă de încărcare wireless*. Sistemul audio premium și amplificatorul extern* și luminile activate prin touch consolidează și mai mult senzația interioară premium și ambianța confortabilă.

Aplicând principiului Honda M/M, platforma HR-V a fost proiectată cu componentele trenului de rulare hibrid inteligent incorporat în șasiu și în compartimentul motorului. Acest lucru, combinat cu soluția inovatoare Honda de rezervor central, cât și de plasare a bateriei sub spațiul portbagajului, față de podeaua mașinii, permite HR-V-ului să ofere maximum de confort pentru patru adulți, în ciuda componentelor e:HEV suplimentare.

Tren propulsor eficient și receptiv

Tehnologia hybridă e:HEV Honda oferă o experiență de condus lină și plăcută, cu performanță receptivă și un consum de combustibil impresionant de eficient. Sistemul propulsor este format din două motoare electrice compacte și puternice conectate la un motor pe benzină i-VTEC de 1,5 litri , cu o putere maximă a motorului propulsor de 96 kW (131 CP) și cuplu maxim de 253 Nm la 4.500 rpm.

Sistemul e:HEV include trei moduri de condus interschimbabile, selectate automat în funcție de cerințele de drum. Pentru o eficiență maximă, HR-V-ul pornește în modul electric, schimbând insesizabil în modul hibrid atunci când este necesar un cuplu mare, cu motorul pe benzină utilizat în cazul condusului la viteze mai ridicate și constante. Dinamismul este îmbunătățit prin diferitele moduri de performanță – Sport, Normal și Econ, în timp ce accelerația și decelerarea cu o singură pedală pot fi selectate prin modul de conducere suplimentar B, pentru o experiență asemănătoare cu cea a unei mașini 100% electrice. Nivelul de regenerare a energiei și puterea efectului de decelerare pot fi reglate în funcție de preferințele șoferului prin utilizarea selectorului din spatele volanului, pentru a oferi o varietate de experiențe de condus.

Conectivitate avansată și intuitivă
Noul Honda HR-V oferă o conectivitate lină, care permite conectarea cu ușurință viața de zi cu zi. Interfața intuitivă cu ecran tactil LCD de 9 ” este concepută pentru a minimiza distragerea atenției șoferului, cu un meniu simplificat și complet personalizabil care permite accesul ușor la funcțiile și comenzile de confort. Timpul de operare HMI este mult îmbunătățit în comparație cu sistemele HMI ale modelului anterior, facilitând comutarea rapidă și ușoară între aplicații și oferind un răspuns rapid al comenzilor. Șoferul poate decide, de asemenea, cât de multe informații avansate ale sistemului de asistență pentru șofer sunt afișate pe ecranul TFT e:HEV de 7”, pentru a reduce și mai mult distragerea atenției în timpul condusului .

Interfața, care este navigabilă utilizând comenzi familiare în stil smartphone, permite, de asemenea, oglindirea smartphone-ului prin Apple CarPlay (prin Bluetooth, WiFi sau cablu) și Android Auto (cablu). Actualizările software over-the-air permit menținerea la cele mai recente versiuni de funcții și aplicații.

Siguranță sporită

Noul HR-V este echipat cu Honda SENSING™, pentru prima dată, și oferă o gamă largă de tehnologii avansate de siguranță. Honda SENSING™ primeste un upgrade pentru noul HR-V, inclusiv prin incorporarea unei noi camera wide, monoculară, de rezoluție înaltă și a unor chipuri de procesare rapidă, sistem net superior combinației anterioare de cameră și sezor radar. Acesta include, de asemenea, o funcționare îmbunătățită pe timp de noapte a Sistemului de Atenuare a Coliziunii Pietonale și a Sistemului de Frânare Automată (CMBS), care acum acționează frânele în mod automat când detectează vehicule care intersectează calea de rulare a mașinii, inclusiv bicicliști și motociclete.

Noua tehnologie Cruise Control Adaptiv (ACC) introdusă pentru noul HR-V îmbunătățește siguranța la schimbarea benzii și la trecerea vehiculelor prin lateral. Unghiul de bracare și forțele G laterale sunt acum evaluate împreună cu imaginile îmbunătățite ale camerei pentru a accelera mașina mai devreme în timpul manevrelor. Acest lucru oferă o tranziție mai sigură și mai lină la ieșire. ACC are, de asemenea, funcția “Low-speed follow” și de control al frânei pentru a menține viteza setată în timpul coborârii în pantă.

Sistemul de Informare a Unghiului Mort este acum disponibil pe noul HR-V*. Folosește tehnologia radar pentru a detecta automat vehiculele aflate în unghiul mort al șoferului și avertizează șoferul printr-un martor în oglinda ușii. Distanța de detectare a fost îmbunătățită de la 3m la 25m pentru o încredere sporită a șoferului.

Sistemul de Detectare a Traficului Adiacent la Mersul cu Spatele (CTM) a fost, de asemenea, consolidat, acesta utilizând senzori radar laterali plasați în spate, pentru a avertiza șoferul sonor și vizual cănd se apropie vehicule din stânga sau din dreapta la mersul înapoi.

Sistemul de Asistență la Coborârea în Rampă (HDC), disponibil pentru prima dată în Europa pe HR-V, funcționează de la o viteză minimă de doar 3 km/h. Această tehnologie permite un control mai mare și mai lin pe suprafețele cu aderență redusă și coborâri abrupte pentru a spori încrederea de condus într-o gamă mai largă de condiții – de la navigarea pe rampe alunecoase până la abordarea drumurilor abrupte înzăpezite.

Noul HR-V e:HEV va fi disponibil în Europa la sfârșitul anului 2021 și în România de la începutul anului 2022.

* Disponibil în funcție de echipare.