Noul Jazz
Noul Jazz, echipat cu noul sistem de propulsie hybrid i-MMD, furnizează o experiență de condus dinamică și electrizantă.
IMPORTANT! Campanie de rechemare Airbag.
IMPORTANT! Campanie de rechemare Airbag.
IMPORTANT! Campanie de rechemare Airbag.
IMPORTANT! Campanie de rechemare Airbag.
Noul Jazz e:HEV
Cea mai confortabilă mașină din clasa sa
Cea mai confortabilă mașină din clasa sa
În realizarea viitoarei generații de Jazz, inginerii și designerii Honda au fost uniți de ambiția de a pune confortul șoferului și al pasagerilor la baza tuturor deciziilor. Lucrând ca o singură echipă de dezvoltare, deciziile care afectează structura, designul și ergonomia au fost luate simultan, rezultând un nivel de confort și spațiu lider în clasa sa.
La baza acestui rezultat stă noua structură de scaun ce înlocuiește vechea rețea cu plasă elastică în formă de S, contribuind la o mai bună stabilizare a greutății în scaun. Introducerea unui șezut mai lat și mai moale a permis creșterea adâncimii cu încă 30 mm. Noua structură, combinată cu noile elemente de suport lateral, permite pernei să flexeze moderat, ocupanții bucurându-se de o călătorie mult mai lină.
Noua structură facilitează menținerea unei poziții de condus confortabile și stabile, chiar și în viraje și pe drumuri ușor denivelate.
Pentru a sprijini mai bine spatele pasagerilor, spătarul noilor scaune este mai îngust în partea superioară. Acest design a dus la creșterea spațiului între scaunele din față, facilitând comunicarea între toți ocupanții.
Accesul în mașină a fost și el facilitat prin rotunjirea colțurilor pernei de șezut, dar și prin micșorarea înălțimii pernei cu încă 14 mm.
Pasagerii din spate se pot bucura de un confort îmbunătățit al șezutului datorită repoziționării balamalelor banchetei în afara ramei spătarului. Rama banchetei a fost repoziționată, ceea ce a permis creșterea grosimii banchetei cu 24 mm.
Îmbunătățirile ergonomice cresc confortul interior
Repoziționarea mai adâncă a pedalei de frână a redus nevoia de ajustare a scaunului pentru un acces mai confortabil la pedalier.
Pentru o acționare mai naturală a pedalei de frână, unghiul de apăsare a fost mărit cu 5 grade, în timp ce șezutul a fost și el repoziționat corespunzător noului unghi.
Datorită reglajelor mai ample ale coloanei volanului sunt necesare mai puține mișcări ale brațelor și umerilor, pentru manevrarea acestuia. Centrul volanului este cu 14 mm mai aproape de șofer, iar unghiul de înclinare față de planul vertical este acum cu două grade mai drept față de modelul anterior.
Confortul pasagerilor din spate este acum asigurat de un spațiu pentru picioare mai mare, de 989 mm, cu șinele scaunelor din față mutate spre exterior. Rezervorul este plasat în centrul structrurii șasiului, sub scaunele față – un sistem unic în această clasă – ceea ce permite noului Jazz să păstreze sistemul versatil Magic Seat pentru locurile din spate, care oferă posibilitatea de pliere perfect plană sau de ridicare a șezutului, în funcție de spațiul de transport necesar.
Prin evaluarea atentă a modurilor prin care confortul, ergonomia și spațiul interior pot fi îmbunătățite și prin implementarea acestora în procesul de design, Honda oferă un nou standard în clasa compactă. Rezultatul este o mașină hibridă care combină excelent eficiența și confortul, pregătită cerințelor utilizatorilor moderni.
Noul Jazz, echipat cu noul sistem de propulsie hybrid i-MMD, furnizează o experiență de condus dinamică și electrizantă.
Primul nostru model electric.